کابینت های گلاس

تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی

تفاوت کابینت های گلاس ترک با ایرانی

تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی

برای بررسی تفاوت‌ کابینت ‌های گلاس ترک و ایرانی می‌توان گفت، کابینت‌ های هایگلاس به عنوان کابینت‌هایی شناخته می شوند که دوام زیادی دارند.

این مدل کابینت از جنس چوب‌ های ام دی اف تولید شده و با روکش پلاستیک، درخشان و شیشه‌ای با کابینت‌های ام دی اف معمولی تفاوت دارند.

در واقع این رووش ها هستند که متمایز کننده این کابینت‌ها می باشند و با طرح‌های ویژه و متنوع آنها را زیبا می‌کنند. یکی از مسائلی که مورد توجه افرادی است که به دنبال انتخاب کابینت‌های هایگلاس هستند، تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی است.

تفاوت در قیمت بین این دو باعث می‌شود که افراد با نیازهای مختلف به سوی یکی از این دو نوع روکش‌ها بروند.

بررسی تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی

این احتمال وجود دارد که تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی در برخی موارد به چشم نیاید؛ زیرا متریالی که برای تولید این محصولات استفاده می‌شود، تقریباً یکسان می باشد.

بررسی تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی

چنانچه این دو نوع کابینت های گلاس را از نظر تخصصی مقایسه کنیم، متوجه تفاوت‌ هایی خواهیم شد که در زمان خرید توجه به آن ها مهم هست.

گلاس‌های ام دی اف ساخته شده در کشور ترکیه، مطابق دستورالعمل ها و ضوابط کشورهای اروپایی ساخته می‌شوند، و از طرف دیگر، بخش قابل توجهی از مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این گلاس‌ها، از کشور لهستان که بزرگترین تولیدکننده ام دی اف در اروپا است، تأمین می‌شود.

از دیگر نکات ضروری در تفاوت کیفیت بین گلاس‌های ترک و ایرانی، استفاده از روکش رنگی می‌باشد. در گلاس‌های ترک، روکش رنگی به وسیله کارخانه تولید شده و دارای یک لایه محافظ UV برای براقیت بیشتر و مقاومت بیشتر در برابر نور است، که به شما این امکان را می‌دهد که همیشه ورق‌های ام دی افی با براقیت و رنگ ثابت داشته باشید.

به منظور بررسی تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی می‌توان گفت، ورق‌ های گلاس ایرانی از تنوع بالایی برخوردار هستند و می‌توانید در بازار نمونه‌هایی با کیفیت مناسب و رقابت‌پذیر با گلاس‌های ترک را مشاهده کنید.

با این حال، باید به این نکته توجه داشت که برخی تولیدکنندگان ایرانی از روکش‌های رنگی ارزان و با کیفیت پایین استفاده می‌کنند، این کار آن ها موجب شده که بسیاری از مشتریان فرض کنند همه گلاس‌های تولید ایرانی بی کیفیت هستند.

یکی از عواملی که باعث تفاوت بین گلاس‌های ترک و ایرانی می‌شود، نوع اتصال روکش‌های گلاس بر روی ورق‌های ام دی اف است.

شرکت‌های تولیدی در زمان چسباندن گلاس بر روی ام دی اف باید توجه داشته باشند که سطح زیرین ورق باید کاملاً صاف و صیقلی باشد و هیچ گونه کثیفی بر روی سطح ام دی اف وجود نداشته باشد، زیرا این موارد می‌توانند باعث کاهش کیفیت و زیبایی ورق‌های گلاس چسبانده شده بر روی ام دی اف شوند.

تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی

راه‌ های تشخیص کابینت‌های های گلاس اصلی از تقلبی

متأسفانه در حال حاضر تعداد زیادی کابینت تقلبی در بازار موجود است و تفاوت‌ کابینت‌ های گلاس ترک و ایرانی بسیار زیاد می‌باشد.

کابینت‌های های گلاس اصلی باید دارای ظاهری شفاف و درخشان باشند، و هر چه شفافیت آنها بیشتر باشد، کیفیت آنها نیز بالاتر خواهد بود.

وجود لکه‌های روی آنها نشان دهنده کیفیت پایین است. همچنین، کابینت‌های هایگلاس اصلی باید سطح صاف و صیقلی داشته و سطح آنها نباید موج‌دار باشد.

اگر چسب‌های استفاده شده در آنها کیفیت پایینی داشته باشند، ممکن است از روی ام دی اف جدا شوند.

اگر کابینت تقلبی باشد، پس از گذشت مدت زمان کمی و پس از استفاده و پخت و پز، ممکن است دچار رنگ رفتگی شود.

مواد استفاده شده در ساخت کابینت‌های گلاس ترک و ایرانی چیست؟

استفاده از عبارت گلاس ممکن است برخی از مشتریان را تردیدآور کند که آیا این محصول از شیشه ساخته شده است یا خیر. در واقع، روکش این ورق از نوعی ماده پلاستیکی تهیه می‌شود که شفاف و براق می‌باشد و شبیه به شیشه است.

همچنین، متریال سازنده کابینت‌های گلاس ترک و ایرانی از ورق MDF استفاده می‌کند.

بیشتر اوقات، فقط یک طرف ورق با این روکش پوشیده می‌شود که باعث کاهش قیمت نهایی و اقتصادی شدن این کابینت‌ها می‌شود.

آرتا کابین

برای دریافت مشاوره و درخواست دمو روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

آرتا کابین

برای دریافت مشاوره و درخواست دمو روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

با توجه به تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی و اینکه ماده اصلی برای ساخت کابینت‌های گلاس ترک و ایرانی ورق MDF است، خصوصیات این ورق‌ها در هر دو نوع کابینت یکسان است.

یک نکته مهم این است که ورق MDF خام قابل نفوذ برای آب است و در برابر آسیب‌های محیطی حساس است، بنابراین در تولید ورق‌های گلاس از نوعی روکش که مناسب برای تماس با رطوبت استفاده می‌شود.

روکش پلاستیکی گلاس یکی از روکش‌هایی است که مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارد و به کابینت زیبایی و استحکام می‌بخشد و تمایل به جذب رطوبت را به شدت کاهش می‌دهد.

محصولات شرکت‌های ترکی در زمینه گلاس

شرکت‌های ترکی مجموعه‌ای از محصولات گلاس را عرضه می‌کنند که شامل هایگلاس اکریلیک، هایگلاس ام دی اف، هایگلاس ملامینه، های پلاس پانل، هایگلاس UV، هایگلاس سفید و پلی گلاس می‌شود.

برای بررسی تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی و استفاده از این نوع گلاس‌ها دارای مزایای زیادی است که به چند مورد از آنها اشاره می‌شود:

براقیت و درخشندگی سطح آنها، ظاهری زیبا و شبیه به آینه به آنها می‌بخشد.

به دلیل براق بودن، تمیز کردن سطح آنها بسیار آسان است.

روکش روی سطح ام دی اف، استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارد.

در صورتی که ضربه بخورد، خطوط و خش‌ها از هر جهتی قابل مشاهده نیستند.

مقاومت خوبی در برابر رطوبت و آب دارند، البته این ویژگی به درزبندی‌های انجام شده نیز وابسته است.

محصولات شرکت‌های ترکی در زمینه گلاس

دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ می‌باشند که با هر نوع فضا و دکوراسیونی می‌توان هماهنگی مناسب را ایجاد کرد.

ورق‌های گلاس روشن، خطوط و خش‌ها و لکه‌ها را کمتر نشان می‌دهند.

درخشندگی سطح آنها باعث ایجاد روشنایی بیشتر در فضا می‌شود و نور را افزایش می‌دهد.

کلام پایانی
به طور کلی، تفاوت کابینت های گلاس ترک و ایرانی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مواد استفاده شده، کیفیت ساخت، قیمت و توانایی مقاومت در برابر عوامل مختلف محیطی اشاره کرد.

هر یک از این دو نوع کابینت دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند و انتخاب بین آنها بستگی به نیازها و سلیقه شخصی دارد. اما در نهایت، اهمیت انتخاب یک کابینت گلاس اصلی و با کیفیت، که با مراجعه به متخصصین معتبر و اعتمادی صورت گیرد، بسیار بزرگ است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *