کابینت های گلاس

کابینت های گلاس طرح چوب

کابینت های گلاس طرح چوب و سفید

کابینت های گلاس طرح چوب

علاقه‌ مندان دکوراسیون داخلی، به‌ دنبال بررسی مدل‌ های گوناگون کابینت برای آشپزخانه خود هستند.

کابینت سازان با در نظر گرفتن این نکته که سلیقه‌ های مشتریان متفاوت هست، طرح‌ های گوناگونی را به معرض دید مشتری قرار می‌ دهند.

به‌ همین دلیل در این ما مقاله ما می‌خواهیم راجع‌ به کابینت های گلاس طرح چوب که از برجسته‌ ترین نوع کابینت‌ها و درواقع یک کابینت مشتری پسند هست مطالبی را بیان آن کنیم.

کابینت مدرن طرح چوب

شناخت ورق های گلاس

هایگلاس ورق هایی هستند که در کارخانه‌های بزرگ ساخته می شوند. بعد از این که ام دی اف به وجود آمد از آن در تولید کابینت استفاده کردند.
از طریق بازخورد مشتریان متوجه شدند که ام دی اف ورقی آسیب پذیر بوده و بعد از این که مدت زمانی از کابینت استفاده کردند، فرآیند تخریب کابینت ها آغاز می شود. این مورد افراد فعال در این عرصه را بر آن داشت تا ام دی اف را به شکل پیشرفته تری تولید کنند.

به صورتی که عوامل آسیب زای، ام دی اف نتواند اسباب خراب شدن آن شوند. آن ها از ترکیبات شیمیایی جدید استفاده کرده و با تولید یک روکش مخصوص ورقی به نام های گلاس را به وجود آوردند. ورقی که از جنس پلمیر پلاستیک می باشد.

کابینت های گلاس طرح چوب براق

در نگاه نخست این روکش حالت آیینه و شیشه دارد. وقتی به آن دست زده می شود پلاستیکی بودن آن مشخص می شود. همین پوشش پلاستیکی هست که باعث متمایز شدن کابینت های گلاس طرح چوب با مدل ام دی اف و افزایش بی‌شمار مزیت‌ های آن شده است.

درواقع این روکش پلکسی، باعث درخشندگی و جلای بیشتر کابینت های های گلاس می شود.
به‌ همین دلیل افرادی که علاقه‌مند هستند آشپزخانه‌ آن‌ها جلوه و شفافیت خاصی داشته باشد جنس های گلاس می تواند گزینه عالی به حساب آید. از این ورق به اشکال گوناگون، کابینت می سازند.

کابینت های گلاس طرح چوب نیز یک پدیده در عرصه کابینت می باشند؛ زیرا اضافه شدن طرح چوب به مدل های های گلاس جلوه و نمود این کابینت ها را بیشتر کرده و باعث شده که آشپزخانه به یک مدل جذاب تر تبدیل شود.

آرتا کابین

برای دریافت مشاوره و درخواست دمو روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

آرتا کابین

برای دریافت مشاوره و درخواست دمو روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

کابینت های گلاس طرح چوب

هنوز هم افراد زیادی هستند که تمایل دارند اشیاء درون منزل آن‌ ها و حتی کابینت‌ های آشپزخانه‌ی آن‌ ها طرح چوب باشد. این افراد در واقع علاقه‌مند به طبیعت هستند.

به‌ همین دلیل سعی می‌ کنند که دکوراسیون داخلی خود را براساس طبیعت انتخاب کنند. از آن‌ جایی‌ که های گلاس یک سبک مدرن محسوب می‌ شود ترکیب های گلاس و طرح چوب می‌ تواند ایجاد کننده یک فضای بسیار زیبا در آشپزخانه شود.

به‌ کارگیری های گلاس در آشپزخانه به‌طور طبیعی محیطی سرد را ایجاد می‌ کند. چنانچه های گلاس با چوب ترکیب شود، فضای آشپزخانه گرم تر خواهد شد.

با توجه به این که خود چوب در معرض آسیب های بیشتری قرار داشته و رطوبت آشپزخانه شرایط پف کردن چوب و کپک زدن آن را فراهم می کند، می توان آن را با ورقه های گلاس ادغام نمود تا این مشکلات به وجود نیاید.

کابینت های گلاس طرح چوب

از این رو به راحتی و بدون دغدغه حاصل از عمر کم چوب، می توانید، کابینت طرح چوب را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید. علاوه بر این، عوامل طبیعی نظیر سرما و گرمایی که در هوا وجود داشته و امکان سرایت مقداری از آن به طور طبیعی به آشپزخانه وجود دارد، یا تغییرات فصول مختلف و بسیاری از عوامل دیگر نمی‌توانند به کابینت های گلاس طرح چوب نفوذ کرده و کابینت، آسیب‌ دیده شود.

استفاده از های گلاس یک راه‌ حل منحصربه‌ فرد هست تا بتوان هم‌ زمان، هم کابینت های گلاس و هم کابینت طرح چوب را در آشپزخانه نصب و اجرا کرد.

ساخت کابینت های گلاس طرح چوب

انواع کابینت های گلاس طرح چوب

های گلاس طرح چوب دارای نمونه‌هایی به‌ ترتیب زیر است:

کابینت مدرن طرح چوب:
کابینت های مدرن طرح چوب، کابینت های هایگلاس هستند.

از این کابینت‌ ها، زمانی‌ که آشپزخانه دارای یک فضا و محیطی با متراژ کم هست استفاده می شود تا محیط بزرگ‌ تر نشان داده شود.

چنانچه این کابینت‌ ها به رنگ سفید باشند، در روشنی آشپز آشپزخانه مؤثر هستند؛ زیرا های گلاس خود به تنهایی عاملی مهم در بیشتر کردن نور فضا هست.

حال اگر رنگ سفید برای های گلاس طرح چوب انتخاب شود، درخشندگی بیشتری ایجاد می شود.

کابینت های گلاس طرح چوبی

کابینت کلاسیک چوبی:
از این کابینت‌ ها زمانی استفاده می‌ شود که آشپزخانه یک فضای تقریباً بزرگی داشته باشد.

البته این بدان معنا نیست که از این کابینت ها نتوان در محیط های کوچک استفاده کرد.

بلکه کاربرد آن ها در آشپزخانه های متراژ پایین با رعایت یک سری اصول و قاعده امکان پذیر است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و معایب کابینت های گلاس کلیک کنید.

کلام آخر
کابینت های گلاس طرح چوب انتخابی منحصربه فرد برای دوستدار چوب هست. با داشتن این کابینت علاوه بر این که نمود چوب در آشپزخانه شما وجود دارد از کیفیت های گلاس نیز بهرمند می شوید.

2 دیدگاه در “کابینت های گلاس طرح چوب

  1. نگار گفت:

    سلام من میخواستم کابینت بگیرم این مقاله برای تصمیم گیری خیلی بهم کمک کرد.

  2. یلدا گفت:

    سلام وقتتون بخیر خیلی ممنونم بابت اطلاعات بسیار خوبی که ارائه کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *