کابینت های گلاس

عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس

عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس

اگر برای دکور کردن آشپزخانه خود کابینت های گلاس را انتخاب کرده‌ اید اولین چیزی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند قیمت این مدل کابینت می‌ باشد.

به‌ همین منظور ما بر آن شدیم تا مقاله‌ ای را با عنوان عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس بنویسیم تا با استفاده از این مقاله بتوانیم دانشی کلی در ارتباط با عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس در اختیار شما قرار دهیم.

بنابراین اگر شما علاقه‌ مند به کابینت از جنس های گلاس هستید و قیمت کابینت برای شما اهمیت دارد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس

های گلاس ازجمله کابینت‌ های زیبا با دوام و براق بوده که عوامل زیر به‌ ترتیب بر روی قیمت این کابینت اثرگذار می‌ باشند:

عوامل ساخت کابینت های گلاس

نوع ام دی اف به عنوان پایه های گلاس

این‌ که کابینت های گلاس از چه نوع ورق ام دی افی ساخته‌ شده از عوامل اثرگذار بر روی قیمت کابینت های گلاس می‌ باشد.

ام دی اف با کیفیت های متفاوت در عرصه صنعت وجود دارد تولید کننده‌ ای که مبنای کار خود را یک ام دی اف با کیفیت و مرغوب قرار می‌ دهد قطعاً هزینه‌ های جانبی زیادی برای تهیه این ورق ام دی اف صورت داده است.

به‌ همین منظور قیمتی که برای کابینت ساخته‌ شده از این ورق باکیفیت تعیین می‌شوند نیز قیمت بالاتری می باشد در مقایسه با زمانی‌ که ورق ام دی اف با ناخالصی زیاد برای ساخت کابینت های گلاس انتخاب می شود. علاوه‌ بر این، جنس روکشی که بر روی ورق ام دی اف کشیده می‌ شود نیز حائز اهمیت است.

جنسی که پلاستیکی مانند بوده وسر تا سر ورقه ام دی اف را پوشانده‌ است. هر چه این جنس کیفیت بیشتری داشته باشد و از قطر قابل‌ توجه تری برخوردار باشد. قیمت کابینت های گلاس ساخته‌ شده از آن گران‌ تر خواهد بودو یکی از عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس میباشد.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از طرف کارشناسان آرتا کابین برای اطلاع از قیمت های به روز بر روی دکمه زیر کلیک کنید:

در واقع برخی از برند هایی که در زمینه تولید ورق ام دی اف شهرت بیشتری داشته و به یک برند برجسته تبدیل شده‌اند نرخ ورق های تولیدی آن ها گرانتر خواهد بود، حال اگر این ورق ها برای کار کابینت سازی های گلتس انتخاب شوند قطعا نرخ بیشتری نیاز به پرداخت دارند.

این که ورق ام دی اف از چه میزان تراکمی برخوردار باشد و در ساخت آن از چه روش‌ ها و مکانیزم‌ هایی استفاده‌ شده از عوامل با اهمیت نرخ کابینت های گلاس هست.

ترکیبات سازنده های گلاس

برای این‌ که ورق‌ های گلاس آماده استفاده و کاربری در صنعت کابینت و عرصه‌ های مختلف باشند علاوه‌ بر ورق ام دی اف که پایه و اساس های گلاس به حساب می‌ آید مواد و متریال‌ های دیگری نیز به این ترکیب اضافه می‌ شوند و کیفیت این متریال ها در کابینت نقش اساسی خواهتد داشت.

هرچه از متریال‌ های با کیفیت و مرغوب در تولید های گلاس استفاده شود قطعاً قیمت‌ ها براساس میزان مرغوبیت مواد اولیه تغییر و تحول اساسی خواهند کرد و این مورد نیز می تواند از عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس باشد.

قیمت کابینت های گلاس برای آشپزخانه

هزینه تمام شده کابینت های گلاس

تولید کابینت دارای هزینه‌ های مختلفی هست که این هزینه‌ ها باعث می‌ شوند قیمت هر مترمربع کابینت دچار تحولات اساسی شود.

از جمله این هزینه‌ ها می‌ توان به در ب کابینت، دستگیره ها، ریل‌ ها و نورپردازی‌ ها اشاره کرد که باعث می‌ شود قیمت کابینت تغییر نماید.

ابزارهای کاربردی کابینت سازی

برای این‌ که بتوان کابینت‌ ها را نصب کرد به یک سری ابزارها و یراق ها نیاز است. برخی از یراق‌ ها بیرونی هستند و برای نصب کابینت مورد استفاده قرار می‌ گیرند و برخی از یراق ها درونی هستند و باید درون کابینت از آن‌ ها استفاده کرد.
ابزارهای جانبی کابینت
مثل لولا، پایه، جک و یراق‌ ها و ابزارهایی از این قبیل که برای کابینت نیاز اساسی هستند. در واقع این ابزار ها علاوه براین‌ که کاربری‌های ویژه ای در کابینت دارند بر روی ظاهر کابینت نیز اثر گذار می‌ باشند.

هر چه که به کیفیت این ابزار و یراق ها توجه شود و یراق‌ ها و ابزارهای انتخاب گردد که از فلز و فولاد با دوام تولید شده باشند قطعاً قیمت نهایی کابینت را متأثر می‌ کند؛ زیرا باعث افزایش هزینه‌ ها شده و زمانی‌ که هزینه‌ ها افزایش پیدا کند قطعاً نرخ کابینت نیز بالا می‌ رود.

بنابراین می‌ توان گفت، یراق‌ ها و ابزارهای جانبی کابینت از دیگر عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس به شمار می‌ روند.

عوامل موثر بر افزایش و کاهش قیمت کابینت های گلاس

سایز کابینت

عواملی که می‌ تواند باعث افزایش و کاهش قیمت کابینت های گلاس شود سایز کابینت های گلاس است. اصولاً سایز کابینت های گلاس با توجه به متراژ آشپزخانه، انتخاب می‌ شود.

زمانی‌ که سایز کابینت زیاد باشد و در متراژ بیشتری کابینت به‌ کار گرفته شود قیمتی که باید برای یک کابینت های گلاس پرداخت شود نیز افزایشی خواهد بود.

بنابراین ارتفاع، طول و عرض عوامل موثر بر قیمت کابینت های گلاس می‌ باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *